Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keuze canon s50 of Olympus 5060

  • Erik

    Heeft iemand positieve/ negatieve ervaring met een van beide ? Ik twijfel over de aanschaf van een van beide.

  • John

    Ik heb de 5060 met onderwaterhuis en ben spinnend tevreden. Alle functies zijn onderwater te bedienen.

  • Robin

    Hallo Erik,

    Wij hebben sinds kort een olympus 5060 en zijn op zich tevreden over de camera.

    Kwaliteit van de foto's is goed en alle functies zijn makkelijk te bedienen.

    Helaas hebben we wel een probleem met de camera. Na 3 dagen duiken (2 a 3 duiken per dag) loopt ie vast. Eerst verschijnen er spontaan menu's, daarna doet

    ie niks meer.

    Camera+huis liggen nu weer in de winkel en ik hoop op goed resultaat.

    Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit probleem zijn tegen gekomen en wat er toen mee gedaan is…..

  • Erik

    Beste John,

    Heb jij een flitser bij de camera en zo ja welke ik overweeg er een fl-020 met huis bij te kopen , weet jij of er ook andere belichting op past?

  • anja

    Hoi Robin,

    Zijn de problemen met je camera nu opgelost? ik heb namelijk dezelfde problemen en de camera ligt nog bij Olympus.

    Jammer, want ik ben echt zeer tevreden over de camera.

  • Herman

    Ik heb een Olympus C8080 en daar is een firmware update voor gekomen omdat deze camera soms ook spontaan vastliep. Misschien geldt dit ook voor de 5060?

    Ik heb overigens nog niet geupdated en ben het probleem ook nog niet tegengekomen. Ik kwam hierachter op yahoogroups, misschien is daar ook iets te vinden over de 5060.