Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ZGAN Olympus C-770uz met behuizing en lenzen te koop!!!

  • onderwaterfoto

    Vanwege de overstap naar een digitale spiegelreflex camera gaat mijn huidige camera in de verkoop. De set bestaat uit de Olympus C-770uz (metaal) en een Olympus PT-022 onderwaterhuis met spare O-ring. Bij de camera zitten maar liefst 3 accu's en een 512MB XD card. Deze camera schiet ook 640x480 (30FPS) filmpjes dus ook mooie vloeiende videos behoren tot de mogelijkheden.

    Alles is in nieuwstaat en de originele dozen en boekjes zijn aanwezig. Alles uiteraard met de aankoopbonnen (gekocht bij Onderwaterhuis.nl).

    De vaste prijs voor deze set is: 300 euro

    Daarnaast verkoop ik eventueel nog mijn Inon UWL-100 groothoeklens en een dubbele set Ikelite Macro lenzen (in elkaar schroefbaar voor dubbel effect). De UWL-100 moet 300 euro opbrengen en de macro lenzen mogen weg voor 100 euro.

  • onderwaterfoto

    De camera is 1,5 jaar oud…

  • onderwaterfoto

    De camera en het huis zijn verkocht!

  • Paul

    Voor 200Euro neem ik deze ongezien over

  • M.Prins

    Wilt u eventueel uw onderwaterhuis met toebehoren ook los verkopen?

    mvg Miriam

  • Onderwaterfoto

    Alleen de macro lenzen zijn nog te koopM.Prins schreef:

    >

    > Wilt u eventueel uw onderwaterhuis met toebehoren ook los

    > verkopen?

    > mvg Miriam

  • Hugo

    M.Prins Schreef:

    ——————————————————-

    > Wilt u eventueel uw onderwaterhuis met toebehoren

    > ook los verkopen?

    > mvg Miriam

    Ben je nog op zoek naar een onderwaterhuis voor een Olympus C-770UZ? Ik heb er nog een liggen.

    Hugo

  • Hugo

    Ben je nog op zoek naar een onderwaterhuis voor een Olympus C770-UZ? Ik heb er nog een liggen.

    Hugo